sobota 14. dubna 2012

Přesun lodí na ostrov Koh Yao Noi

Ráno nás probudil divný zvuk, který vydávalo nějaké zvíře, Radek mě ubezpečil, že to je pták. A tak jsme nic netušící šla do koupelny. Cestou jsem potkala plastovou láhev od nutely, v které byla díra, Radek říkal, že jsme jí asi skřípnuli do dveří. A pak se to stalo, během mé hlavy proběhla obrovská krysa, začala jsem ječet, samozřejmě jsem se z koupelny nemohla dostat, jelikož jsem se v ní zamknula. Kdo mě zná, tak ví, že jedna z mých fóbii je právě z myší, stačí malý rejsek natož tahle ošklivá krysa. Začali jsme se balit a zjišťovat škody, nakousané bylo skoro veškeré jídlo. Ihned jsme začali hledat lovečák, největší svátost všech svátostí, kterou nám přivezli rodiče z Čech. Nikde ta šiška nebyla, až jsem se podívala pod postel, kam si jí krysa odtáhla, samozřejmě jí nakousala v prostředku, takže jsme jí museli vyhodit. Když jsem si představila, že večer předtím jsme si s Rádou kousek ukrojili a Radek mě ještě pokáral, že jsem zbytečně ukrojila velké kousky, že mám šetřit. Litovala jsem ,že jsem si neukrojili víc :-)
Den předem jsme si domluvili přesun přímo z Ton Sai na ostrov Koh Yao Noi, jeli jsme otevřenou lodí a počasí nám zrovna moc nepřálo. Cestou to pořádně houpalo, byly totiž celkem velké vlny, jak si loď prorážela cestu, stříkalo to na všechny strany. Byli jsme totálně promočený a litovali jsme, že většina z nás si právě pro tuto cestu vzala své poslední - nezasolené tričko. Cesta trvala asi hodinu a půl, každou chvíli to vypadalo, že začne pršet. V jedné chvíli se loď houpala ve vlnách natolik, že kapitánovi vypadla kotva do vlna, samozřejmě jsme ho na to hned upozornili, vytáhli kotvy a pokračovali dál.
Cestou jsme se zastavili ještě v jedné z lagun, kde byla voda krásně průzračná, ale bylo jí tam jen tak po kotníky.

Byli jsme šťastní, když jsme přirazili ke břehu ostrova Koh Yao Noi. Zároveň jsme si nebyli 100 % jistí, zda-li jsme přicestovali na správnou část ostrova, kde jsme si předem zarezervovali ubytování. My s Radkem jsme se šli podívat, kde se nachází ubytování u policajta: Tabeak viewpoint resort. Ostatní si zatím objednali výborné jídlo v restauraci, která se později stala naší nejoblíbenější na ostrově. 


Policajt nás vřele uvítal, dokonce nám ukázal svůj zápisník, kde měl zapsanou naší rezervaci. Sám se nabídl, že nám z restaurace odveze naše zavazadla, abychom si nemuseli platit za taxík. Naše ubytování se nacházelo v kopci, tedy měli jsme nádherný výhled na různé ostrůvky, které se nacházeli v moři. Ubytování bylo zatím nejdražší, které jsme v Thajsku měli (700 thb na bungalov = 200 kč na osobu), ale bylo též nejluxusnější. Byl to docela šok z naší chatrče do tohoto krásného bungalovu, kde jsme měli i vlastní lehátka na terase, kde jsme mohli pozorovat východy a západy slunce. 



Obrovskou výhodou byl i fakt, že jsme snad za celou dobu neviděla na jakékoliv pláži koupat se kohokoliv kromě nás, byl to prostě ráj. 

Žádné komentáře:

Okomentovat